saçkıran ve sirke ruhu..


Blogumda en çok okunan ve gerek maillerime ve gerekse bloguma yazan çok insan olduğunu düşünerek 2. kere yazma ihtiyacı hissederek bir kaç şey paylaşmak istiyorum..

Size o çok farklı aktarımdan bahsetmiştim hani ellerime cetvelle vurup pozitif olmam gerektiğini söyleyen acaip amcadan..
Önce sirke ruhundan bahsedelim;



Sirke Ruhu Nedir?

Asetik asidin halk arasındaki adına sirke asidi denir. Sirke suyun asetik asit ile % 5 oranında sulandırılmasından elde edilir.

Yani bildiğimiz asit yada kezzap tarzı delip parçalayan bir kimyasal :)
Korkmayın yada korkan varsa vazgeçin..

Saçlarınızda kellik oluştu veya saç kıran oldunuz, oldunuzki buradasınız !!
yıllarca saç kıranın değişik bir türüyle mücadele ettim halada ediyorum ama % 40 - 50 oranında iyileşme sağladıysa bunun en büyük payı sirke ruhundan geliyor.
Eski yazımı okuyanlar gitmediğim doktor aktar psikolog, kullanmadığım ilaç krem çeşitli karışımlar sular yağlar kullandığımı ama sonuç alamadığımı biliyorlar..Enson tesadüfen biraz kafası kırık bir aktarla karşılaştım son çaremin eğer cesaretim varsa sirke ruhunu kullanmam gerektiğini söylemesiyle hikayem başlamış oldu..

Sizlerden isteğim öncelikle doktorunuza gidin şayet netice alamadıysanız benim gibi son çarenizse sirke ruhunu bulun ve kullanın derim..
Ankaralıyım dolayısıyla Aktarımın adresini yerini soran çok oluyor yeri Yenimahallede ismi MİS BAHARAT yeşil bir tabelası var yanındada galiba camcı vardı. Bence yerin çok önemi yok bunu herhangi bir aktardanda elde edebilirsiniz.

Nasıl Kullanacaksınız?

Aktarım bana kalemin ucuna pamuğu sarıp sirke ruhuna değdirip damlayacak olan miktarı bekleyip pamuğun emdiği kadarını saçına sürmem gerektiğini söyledi bende aynen öyle uyguladım fakat 2. uygulmada ise kulak çubuğunu kullandım aslında beni uyarmıştı kulak çubuğu kullanma damlarsa parçalar atar demişti ve ben damlamaz diye düşünerek saçıma uygulama yapıyım derken parmağıma damlamasıyla çarpıldım :) evet parmak derimi parçaladı deldi geçti şimdi bunun şiddeti nasıl böyle feci ki; saç derime sürsem kimbilir nasıl olur diyenler olacak korkunuz varsa yaklaşmayın yada acı eşiğiniz düşükse hiiiç uğraşmayın..Ama saçlarım ve görüntüm benim için önemli diyorsanız o acoya katlanacaksınız zaten bir kaç gün acısını çekersiniz sonra hafifleyecek sonra yara yapacak bir hafta sonra yara kabuk bağlayacak ve yavaş yavaş kabuklar dökülecek tahmini 2 ay kadar sonra saçlar yani saç yavruları demek daha doğru olur cansız minicik beyazla sarımsı bir tüy çeşidi çıkmış olacak.

Peki 1 kere yapmak yeterli mi?

Ben 2 kere yaptım % 40 -50 arası sonuç aldım yıllarca saçlarım çıkmadığı için bu sonuç bence mucizevi bir durum..tahminim 2 defa daha yapacak olursam zannediyorum açık olan kısımlar tamamen kapanmış olacak buna rağmen şuanki sonuçtan oldukça memnunum..Bu nedenle siz ne kadar yapmanız gerektiğini kendiniz bulacaksınız yani durum ve dereceler kişinin yapısı ve fiziki iyileşme durumuna görede değişebiliyor.

Dikkat etmeniz gereken şeyler;

Sakın ola herhangi bir yerinize damlatmayın
kulak çubuğu yerine aktarımın dediği gibi kaleme pamuğu sarın ama çok kalın yada çok ince olmasın.
Yatarken acı hissedebilirsiniz bu çok normal çünkü yara oluyor zaten yaralı bölgeye krem yada yağ gibi yumuşatıcılar kullanabilirsiniz sadece kreminiz çok yoğun yağlı olmasın. yara olan bölgeyi sakın kapatmayın sarmayın v.s. şeylerle hava temasını kesmeyin çünkü saç ve deri canlı olduğu için nefes alması gerekiyor o bölgenin hava ve nem almasını sağlayın mümkün mertebe ellerinizi kabuk dökülene kadar sirke ruhunu sürdüğünüz bölgeye değdirmeyin kaşımayın oynamayın yoksa enfeksiyon kapmasını sağlarsınız buda iyileiyim derken daha beter eder bırakırsınız..

En Önemli Şey;
psikoljiniz..
önce iyileştiğinizi hissedin
ve geçti demeniz gerçekten geçtiğini söyleyin kendinize ve güçlü olun..
Geçmişler oldu ve olsun ;) sağlıkla..



Yorumlar

  1. Evet bende kullanmıştım gercekten cıkartıyor sürüldüğü zaman inanılmaz yakıyor ama deger

    YanıtlaSil
  2. 19 yaşımda Almanya'ya uçak ile yolculuk yaptım. Uçaktan inip eve geldiğimde saçlarımın belli bölgelerinde dökülme olduğunu fark ettim. Büyüklerim bunun saç kıran olduğunu söylediler. Yinede doktora gittik, losyon ve şampuan uygulaması verdi kullandım, ancak bir sonuç alamadık. Türkiye'ye döndüğümde berberime gittim durumu görünce geçmiş olsun dileğiyle birlikte bunun çaresinin bulunduğunu, uygulama aşamasında sıkıntı çetebileceğimi, sonucun ise gayet iyi olacağını söyledi. Bende her türlü sıkıntıya katlanacağımı söyledim. Orada işleme başladı, şöyleki; Bir iğnenin ucunu yakarak steril hale getirdi, o iğne ile dökülmenin olduğu yerleri ince ince çizerek kanattı, sonra sıkı durmamı söylülerek SİRKE RUHU denilen o sıvı içeriği çizip hafif kanattığı yere sürdü, aman Allahım beynime binlerce ok atılmış, ateşin içine sokulmuş gibi bir acı ile feryat ettim, biraz kendime geldiğimde buram buram terlediğimi gördüm, berber daha yeni başladık dedi ve diğer yerleride aynı uygulamayı yaptı. Geçmiş olsun dedikten sonra 8 gün sonra yine gel dedi. 8 gün sonra yine gittim, kabuk bağlamış olan deriyi kaldırdığında saç köklerini aynada gösterdiğin de o anki mutluluğumu anlatamam, o halde çizmeden yine bir kez dana aynı yerlere SİRKE RUHUNU sürdü, bana dönerek saçların uzayınca tıraşa beklerim dedi. Allah ondan razı olsun bu illetten kurtardı. Saç kıran tedavisi için ben bu yolu denedim, tercih sizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benzer hisleri paylasmisiz, evreleri biraz sıkıntılı olsa da sonuç tarifsiz bir mutluluk :) çok geçmiş olsun dileklerimle..

      Sil
  3. Bende sakalım için yaptım sirke ruhunu hiç olmayan saç kıran olan yeri 2.ci haftada çıkarttı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lekesi olmadimi oldu ise nasıl giderdiniz

      Sil
    2. Hayır herhangi bir iz yada leke olmadı diyelimki oldu, saçlar zaten kapatıyor diyelimki görünüyor bildiğimiz hakiki kırmızı kantaron yağı kullandığınız takdirde bir iz bırakmayacaktır. Geçmiş olsun dileklerimle..

      Sil
  4. Sakalimda kullandım bazı yerlerde sakalım çıktı yalniz lekesi nasıl çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı kantaron yağı bulursanız hakiki olan, hem yara izi bırakmayacak hem de ağrı ve acıyı azaltacaktır. Geçmiş olsun dileklerimle..

      Sil
  5. Bigiler için teşekkürler banada bi aktar önerdi dün ve bugün bende sürdüm sakallarımın boşluklarına baya da yaktı ama yara olmadı, Yara olması kaç günü buluyor ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yapınızı ve nasıl kullandığınızı bilemedigim için birşey diyemiyorum normalde ertesinde tahriş olduğundan yaraya dönüşme olasılığı yüksektir.gecmis olsun dileklerimle..

      Sil
  6. Değerli yorum yapan arkadaşlar hepinize öncelikle geçmiş olsun diyor, yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Peki bu sirke ruhunu sürdükten sonra ne zmn yikiyacagiz

    YanıtlaSil
  8. Saç olmayan yere önce çizik mi atıyoruz yoksa ?

    YanıtlaSil
  9. Ben sürdüm yara olmadı sirke ruhunu kaç kere sürcez vede doktorun verdiği ilaçlarda kullanıyımı agır gelirmi kullansam

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bu karışımı her aktar yapabilir mi.

    YanıtlaSil
  11. Mrb bende de sackiran hastaligi var bi turlu gevmiyor sirke ruhunu nasil kullanmaliyiz once dokulen yeri kanatip sonra mi sirke ruhunu surelim

    YanıtlaSil
  12. Mrb nasil kulanmaliyiz peki dokulen yeri kanatmak mi lazim

    YanıtlaSil
  13. Erkek tipi dökülmem.var bayanım.bu arada vitamin ve d vitamini eksikligin fazla dedi ilac.icince kilo alıyorum biraktım.akrata gittim.hergun 1hafta boyunca once sarımsak.sonra sirke ruhunu yap.dedi ama yapmadım nasıl.yapacağız tarif edemisiniz ön kısmım derisi gözükuyor

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar, kaşlar için de kullanılabilir mi ?

    YanıtlaSil
  15. Bn sakal kıran oldum..denemek için önce tamamen kel birine sürdüm kafasında komple sarı tüyler atmaya başladı zamanla çoğalacak gbi..sakal kıran oldum yanlız sirke ruhu baya yar ayapti sanırım fazla sürdüm bir gelişme yok daha.ufaktan tüylenme var beyaz.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Gülçin Hanım. Hangi sıklıkla sürdünüz acaba?

    YanıtlaSil
  17. Bende bu illetle uğraşmaya 2 ay kadar önce başladım kafamın arkasında yarısında saç yok doktor kortizon hiç bi fayda vermedi,internette hafızdede saç kıran diye birini buldum tedavisini uyguladım tek tğk çıkmaya başladı sanki,yalnız bu adamın ilacıda sirke ruhu sanki acaip keskin bi kokusu olan ilaç ve tek seferlik yapılıyo,fakat geçen hafta başka bi yerde yine çıktı orayada yaptım aynı tedaviyi,saçlarımı kısacık kestirdim yeni olan yer olursa çabuk kontrol altına almak adına

    YanıtlaSil
  18. Sirke ruhu benim bildiğim azcık o bölge tahriş edilip öyle sürülecek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar