buraya kadar..


Yorgunum...
şimdi duyuyorum sesinizi -bende çok yorgunum...
haklısınız sizde çok yorgunsunuz...

Mücadele etmekten ilkkez kaçıyorum....
sizinde kaçışlarınız oldumu?

İnsan çok sevdiği mekanını, çok sevdiği arkadaşlarını bırakıp gider mi?
bilmem yaptınız mı?



Kazım abi'nin dediği gibi -işte gidiyorum bir şey demeden...
bazen gitmek lazım...bazen tadında bırakmak üzmemek üzülmemek lazım...
herşey para değil...lanet olsunki o iğrenç bir yaşama aracıdır..yürüyebilmek için yemek yiyebilmek için  ihtiyaçlarını giderebilmek için çirkin bir araçtır sadece..
Aslında hiç bir şeydir biliyorsunuz değilmi...

ben bıktım...yükümün ağırlığından bıktım...sorumluluklarımdan bıktım..
gerçekten bunaldım...sabrım geniştir, bilirim fakat bu defa pes ediyorum
bu defa gidiyorum...

Günlerdir  tek bir üzüntüm var: sevdiğim dostlarımı istediğim zaman görememek ve  onların yanında olamamak.. bunları bile bile gideceğim...sevdiğim hiç bir şeyi, hiç kimseyi yarı yolda bırakmadım,
bu bana dokunuyor...

Kendimce haklıyım...sebeplerim var...
bırakmak zorundayım...işimi bırakıyorum, her gün gidip geldiğim yolumu bırakıyorum, mekanımı bırakıyorum... umrumda bile değil...
ama sevdiklerimi arkada bırakmak çok zor..kırk yılda bir bulursun, seversin kenetlenir bağlanırsın, sevilirsin fakat bir anda öyle bir şey olur ki; buraya kadarmış dersin...



şikayetim yok...
Rabbime şükrediyorum bana ne güzel nimetler verdi
fakat en güzel hediye sizdiniz :)
canımsınız, üzülmeyin...






Yorumlar

  1. Gülçin'ciğim her ne olduysa sen güçlü bir insansın, yorgunluğun geçince yeniden iyi hissedeceksin, yeni yılla yepyeni iş olanakları seni bekliyor olacak mutlaka, belki bambaşka bir iş kolunda, belki sana çok daha uygun, çok daha seveceğin bir iş alanında çalışacaksın,iç sesini dinleyerek o alanı sen bulacaksın çünkü daha gençsin...hiçbir şey için geç değildir..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz dinleniyim Müjde abla..gerçekten kendimi çok yordum..
      bırakmam gerekiyordu..ne para ne iş ne aş hiç bir şeyi umursamıyorum yeterince var çok şükür...zaman...kendimi dinlemem gerekiyor çok hızlı çalıştım..hiç kaldırım mühendisi olmamıştım :) bakalım o nasıl bir şeymiş göreceğim :))
      çok teşekkür ederim pozitif güç verdin bana :)
      iyiki varsın ablacım...

      Sil
  2. gülçincim cnm seni uzaktan da olsa çok severim....ben de bugün hayatımın kararını verip buraya kadarmış dedim aslında.ama hala umutlarım var cnm...senin de olsun..haklısın bazen de kendimizi dinlendirmek gerek ama umut yitirmeden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra hakkımızda hayırlısı olsun canım benim nedenini faceden sordum
      biraz dinlenelim biliyorum ben seninde çok yoğun çalıştığını..inşallah hakkımızda hayırlısı olur dinlenelim sonrasına bakarız..

      bende seni çok seviyorum :)

      Sil
  3. Kişi en iyi kendi bilir. Ne istediğini, kendisi için en iyi hangi kararın olduğunu.. Sevgili Gülçinciğim evet sorduğun sorulara ben evet diyorum. Hayat bir mücadele, öyle bir mücadele ki, seni senden alıp götüren bir hamur gibi yoğurup tekrar sana veren bir mücadele.Verdiğin kararın senin için hayırlı olmasını diliyorum canım... Biz de seni burada ki paylaşımlarından tanıyor ve seviyoruz. Bulunduğun yerden arada bize selam yollarsan mutlu oluruz... Öpüyorum seni canım, sevgilerimi gönderiyorum.Mutlu kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruldum Hanifeciğim...
      en doğru kararı verdiğime inanıyorum..
      çok haklısın bizlerden hayat bir çok şeyi alıp götürüyor hiç farkında olmuyoruz tükendiğimizin..durup dinlenmek gerek bazen ve bunu hiç yapmamıştım..şimdi galiba nadas vakti :)
      çok teşekkür ederim güzel yorumun için buradayım, her zaman sizin gibi değerli dostlarımla birarada olmak beni mutlu ediyor..
      sevgilerimle :)

      Sil
  4. inan ki o kadar iyi gelecek.
    hiç üzülme ve sükret bu kararı alabileceğin imaknın var,bunları muhakeme edebilecek bir aklın var ve seni gittiğin yere taşıyacak bir bedenin var
    işte mutlu olmak için cok sebebin var...

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir üzüntüm yok sevgili pia :)
      dinlenmek iyi gelecek sonuçta kendi işimin patronluğunu yapmıştım..
      çook teşekkür ediyorum güzel yorumun için
      sevgilerimle ;)

      Sil
  5. Canım,
    bazen yeniden başlamak gerekir. Dinlen kuzum. Hem bedenen, hem ruhen. Bizleri bırakma. Burada seni seven ve bekleyenler olduğunu bil kuzum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bülbülüm..canım eski dostum benim...
      ne mutlu ettin beni..
      dinleneyim biraz pozitif geleyim değilmi..
      ben senin gibi değerli dostlarımı asla bırakmayacağım :)
      bende seni seviyorum canııımmm :)

      Sil
  6. Bazen iyi gelir bırakıp gitmeler. Ki sende böyle olması gerektiğini belirtmişsin. :(
    Yorgun helede hayatta yaşadıklarımızın yorgunluğu ağır bir yüktür Gülçin'cim. Bunları sen daha fazla sıkmak için yazmadım, yanlış anlama beni... Hayat adil değil ama bakış açımızla daha iyi görebiliyoruz. Yazılarından seni anladığım kadarı ile sen bunların da üstesinden zamanla gelersin... Ben hep burdayım bir sese ihtiyaç duyarsan bir alo kadar yakınım.
    İyi haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet gülşahcım...öyle gerekti yorgun düştüm..
      yükümden sorumluluklarımdan çok bunaldım..
      aslında hepimiz sorumluluklarımızın altında kalıyoruz biliyorum benim ne bir fazlam nede eksiğim var..sadece sanırım sabrımı tükettim..
      dinleniyim biraz eskisi gibi pozitif geleceğim inşallah
      biliyorum canım güzel arkadaşım benim :)
      kendine iyi bak görüşürüz, sevgilerimle..

      Sil
  7. Dinlen bakalım ama unutma burada da varlığınla mutlu olan insanlar var, seviliyorsun masal perisi.
    Gelirken çilekli pasta, simit ve peynir al çaylar benden:)
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kuzucumm dinlenmeyi çok özledim artık yerimden kalkamaz hale geldim

      ankara simiti çok güzeldir bilirmisin..
      söz söz sana canım kuğum çilekli pastaa + simit + peynir
      çaylar senden anlaştık ;)

      Sil
  8. ─❥░G░Ü░N░Ü░N░Ü░Z░❥─❥
    ─❥─❥░A░Y░D░I░N░─❥─❥
    ─❥░G░Ö░N░L░Ü░N░Ü░Z░─❥
    ─❥░Ş░E░N ░─❥ ░O░L░S░U░N░─❥
    __ (▒)(▒)
    ____▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓░Selamların
    ___▓▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓░ En
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `:´¯)▓▓░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `•.|/.•´¯)▓░ Güzeli
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `•.`().•´ ¯)░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(.•´/|`•.)░Üzerinize
    _▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓( .:.)░
    _____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ Olsun
    ░______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░
    ░░_______▓▓▓▓▓▓▓░░░ Selam
    ░░░░_______▓▓▓▓░░░ Ve
    ░░░░░░______▓▓░░░ Dua ile Muammer'ce
    ♥Mutlu ve huzur dolu bir gün dileği ile ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar