selamlar..


2 haftalık bir ayrılıktan sonra iyi geceler dostlar..
bloğumu ve sizleri çok özledim, kahvemi ve sigaramı yanıma aldım ama sizleri de unutmadım yukarıda sanal ikramımdır kabul buyurunus efenim ;)


Artık mutlu bir kaldırım mühendisi olduğumu bildirmek isterim, işssizlik ne kadar keyiflidir bilemiyorum ne diyosun sen diyen olursa :) kusura bakmasınlar ömrümün büyük bölümü afedersiniz öküz gibi okumakla kalan diğer büyük bir bölümü de çalışarak geçtiği için arada kalan kısımlara uyduruktan tatil dersem ki öyle oldu aklım işte kaldı yok oldumu olmadımı yaptımmı yapmadımmı derdinden kendimi kaybettiğimden ruhumu bulma yolculuğuna giriyorum...Reiki'mi kaldığım yerden yapmaya başladım bir kaç hafta sonra kara kalem kursuma ve güzel hocama kavuşacağım çok zor zamanlarımın ardından bu bana mükemmel bir ödül olacak ve ben bunları fazlasıyla hak ettiğime inanıyorum. 


Bu süreç içinde ulusun bilinmedik yerlerine gittim mesela Hamamönü'ne..mesela çıkrıkçılar yokuşuna, samanpazarı'na hamamönü'nü gezerken tesadüf eseri karşıma çıkan Tacettin dergahına Mehmet Akif Ersoy'un Ankara'daki evi'ne ki bu gün ölüm yıldönümü olduğunuda takvim yaprağını okurken öğrendim evini ziyaret ederken Muhsin Yazıcıoğlu'nun kabrini ziyaret etmiş bulundum mekanları cennet olsun dilerim..
Hamamönü'ne ilkkez gittiğim için eski halini hiç bilmem arkadaşlarım anlatır fakat yeni hali muhteşem diyebilirim adımlarımı attığım andan itibaren çok farklı bir atmosferin içine girdiğimi hissettim daracık sokaklar karşılıklı kafeler ve restoranlar karşılıyor insanı, ardından akardeon sesini duyuyorsun canlı canlı 45-50 yaşındaki hanım ablamız bize hoşgeldin ederken mis gibi taze kahve kokusu sarıyor her yanı; etraf kış kıyamet olsada cıvıl cıvıl gençler, yaşlılar, benim gibi ortaçağ yaşlıları gelip geçiyor yanımızdan.. sağlı sollu kafe kapıları çiçeklerle donatılmış, macun satanlar, bozacılar, salepçiler başlarındaki fes, giydikleri ankara seymen kıyafetleriyle selam veriyorlar ve o arada siz farkına varmadan gülümserken birde üstüne mükellef bir kahvaltı önünüze karanfilli çaylarla birlikte gelince dünyanın en keyifli en güzel günlerinden birini yaşıyorsunuz :)  çıkarken -ya ben bir daha gelmek istiyorum diye aklınız da arkada kalmış oluyor..
Ve elimde Murathan Mungan'ın -Yüksek Topuklar- kitabı..orta kısmındayım bitince kitabın konusunu anlatıyım istiyorum ama kısaca şöyle diyebilirim acaip güzel bir kitap.. çoğu yerinde -aaa yahu bu kadın tipi sanki ben gibi, aynı şeyleri mi düşünüyoruz ne? diye içinizden geçip giden düşünceleri dile getirmiş Murat abimiz; kimi yerlerini çok ciddi okurken bir anda bir kahkaha patlatıyorsunuz dönüp aynı cümleyi bir daha okuyorsunuz -şuna bak yaa küfür etmiş ettiği küfürü kitabına sığdırmış diyorsunuz ve Tuğde adında 5 yaşında büyümüşte küçülmüş ecit mecit cinsinden kızın erkekleri tavlama hallerine hayretler ederek okumaya devam ediyorsunuz falan filan...bi bitsin bakalım neticesiyle konunun özünü anlatırım..
Ee şimdilik bu kadar olsun, siz bunları okurken ben blog dostlarımı ziyarette olacağım, şimdilik kendinize aklınıza ruhunuza iyi bakın, bol keyifli geceler ve günler dilerim, byyy ;)

Yorumlar

  1. canım yine ne güzel yazmışsın sen okumak beni çok hoş amann sakın üzülme olur mu hakkında hayırlısı neyse o olsun her daim ....bu arada çok şeker çıkmışsın ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarım aksine çok mutluyum sonuçta kendi işimi dümdüz edip çıkardım, dinlenmeye ihtiyacım vardı uzun zamandır ve çekildim köşeme dinleniyorum bir süre sonra iş aramalarım olacak, çok teşekkür ederim canım yeni yılın kutlu olsun gönlünce..

      Sil
  2. Gülçinciğim, tekrar hoş geldin aramıza... Kendini özlettin. İyice enerji toplamışsınıdır.. hadi bakalım bekliyoruz paylaşımlarına, samimi içten yorumlarına..
    Canım öptüm seni sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum Hnifeciğim yeni denemeni gördüm fakat misafirlerimiz olduğu için internete çok fazla giremiyorum detaylıca geleceğim inşallah yanına iyiyim gayet iyiyim :) çok teşekkür ederim güzel bir yıl seninle olsun inşallah, sevgilerimle..

      Sil
  3. İşini tasfiye mi ettin Gülçinim?
    Hayırlı olsun. Yeni yılda yeni mutluluklar, bol şans ve sağlık seninle olsun.
    Ne güzel gezmişsin. Bayılırım böyle spontan gezilere.
    Yüksek Topuklar'ı yıllar önce almıştım, fakat yarısına gelemedim, nedense sevemedim. Belki yeniden bakmam iyi olabilir. Bitir de yaz bakalım.
    Sevgilerimle canım, öpüyorum.
    Haa,
    Bahar geldi bana salı günü, Bahar Ergül, seni sordu haberin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba bu bir delilikti güzelim işimi bıraktım çıktım :) aferimlik oldum :)) dinlenmek istiyorum arkası yarınım hemde en derinine inene kadar dinlenmek sonrasına bakacağım zaman neler gösterirse..
      şehir içi gezilerime devam ediyorum kesinlikle böyle bir delilik yapılmalı bana göre ;)
      yüksek topuklar nurten ablacım süper bir kitap bin türlü kadın hallerini kadın düşüncelerini 7sinden 70 ine kadar öyle net anlatımışki mungan -pes-dedirtti hala elimde yarıyı biraz geçtim bitince paylaşırım okumanı çok isterim..
      Bahaar :) canım benim ona ulaşırım şimdi aramak istemiyorum pozitif olmam lazım ona...
      çok teşekkür ederim, yeni yıl mutluluklar getirsin sana ve kalbine, öpüyorum..

      Sil
  4. Hoşgeldin Gülçin'ciğim, işsizlik konusunda lütfen umutsuz olma, mutlaka bulacağına eminim, Hürriyet gazetesi alıyor musun? Ben 41 yaşında, o gazetede çok da iyi insanların (eski patronum ve eşi)olduğu bir büroda iş bulmuştum:)minnacık bir ilandı:)işin ilginci gencecik bir kızken de ilk işimi yine gazeteden bulmuştum:)eş,dosta mutlaka söyle,kulaklarında bulunsun o da iyi bir yöntemdir...sakın umudunu kaybetme...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yooo Müjde ablacıım ben çok mutluyum aksine şimdi iş arama derdim hiç yok dinleniyorum ve ihtiyacım olanı yapıyorum kendi işimdi sonuçta olumluda olsa herşey ben tükenmek üzereydim böylesi çok iyi oldu..
      gazete ilanları aklımın ucundan bile geçmemişti bilmiyordum tamam biraz toparlanayım onada bakayım..
      bak senin ne güzel hikayelerin var Allah aşkına gün ışığına çıkmayan sandığında kimbilir neler çıkacak beni mahrum etme hikayelerinden okurken bazen siyaset dışında tabi çok mutlu ediyorsun beni siyaseti sevmediğim için yorum yapmıyorum biliyorsun..bücürüğümü ve seni özledim yeni yıl dilerim gönlünden geçenleri gerçeğe çevirsin, sevgilerimle..

      Sil
    2. tamam dinlen, hikayelerim mi? Yazmıştım bir ara ama ben senin tam tersine siyasetle çok ilgilendiğim için, siyasi yazılar ön plana çıksın diyerek siyasetin dışındaki yazılarımı (hikaye,yemek,kediler vs.) siliyorum zaman zaman, birkaç tane bırakıyorum...:))bu arada madem siyaseti sevmiyorsun oy kullanma zamanı gelince oy kullanma sakın:)çünkü siyaseti sevmiyorum diyenlerin yanlış kişilere oy atma ihtimalleri çok yüksek olun, hiç oy kullanma ki, yanlış partiye bir oy gitmesin:))
      sağol canım, ben de sana harika bir yıl diliyorum, sevgiler

      Sil
  5. Canım,
    nasıl da şirinsin öyle. İnsan böyle genç olunca yaşamdan neden korksun. Bekle tatlım, tüm güzellikler seni bulacak eminim. Yeter ki sen hazır ol.
    Yeni yılın sağlık, neşe, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim. İyi seneler dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh benim sevdiğim en eski blogdaşım mahcub etme beni gençlik geçiyor yavaş yavaş ama yinede teşekkür ederim..
      hiç üzgün değilimki..yorgunluğumu atıyorum stresimi atıyorum iyiyim çok daha iyi olacağım inşallah..
      bende senin yeni yılını kutlarım herşey en güzel dileklerim senin için..
      iyi seneler, sevgilerimle..

      Sil
  6. ♥♥ ♥ Zamanı yapamayacağımızı şeyleri istemekle geçirdiğimiz söylenir. Oysa gücümüz tüm zamanları zorlar. Yeter ki kendimize ve dostlarımızın gücüne inanalım. Yeni yılda inancımızı pekiştirmemiz ve mutlu olmamız dileklerimle..Nice yıllara sevgili söz perim :)) ♥ ♥ ♥ 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değilmi...
      yeterki senin gibi güzel dostlarım olsun..
      söz perin seni seviyor :)

      Sil
  7. Selam, kitabını görünce bir an şaşırdım. Ömer Seyfettin'in Yüksek Ökçeleri ile karıştırmışım. Ben hep söylerim, evde işin yoksa dışarıya çıkacaksın. Hayat sokakta. Sonra yorgun ve özlemiş olarak evine döneceksin.
    Her şey gönlünce olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evet yüksek ökçeler hatırladım Rabia hanım haklısınız fakat bu da oldukça eğlenceli bir kitap bayanlar için yazılmış kesinlikle hayat sokaklarda :) yorumunuz için teşekkür ederim, sevgilerimle..

      Sil
  8. İş için üzülme olacağı varmış olmuş sanki ilk defa mı bırakıyorsun kel kafalı pardon dekolte kafalıyı hatırla :))
    Öpüyorum her şey güzel olacak....
    öyle umut edenlerdenim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğum işle ilgili en ufak bir sıkıntım yok böyle iyiyim istediğim an bir yerden başlayacağım ve iş bulma sorunum yok zaten bu yüzden biraz dinlenmek bana iyi gelecek istediğim tek şey buydu..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar