kısa, kısa..


Bu gün tam bir yıl önce...
Ne muhteşem bir gündü..tüm sevdiklerim benimle birlikteydi..
2011 yılı benim yılımdı..İstediğim herşeyi yaptım ama herşeyi..
Belki yıllardır biriktirdiğim özlemini çektiğim herşeyi..Zamana karşı ne güzel bir duruştu, ne güzel bir iradeydi
ne güzel bir aşk'tı, ne güzel bir sevgiydi, ne güzel bir güçtü..
Kimdi o? O ben miydim..Rüyamıydı..Periler bütün  tozlarını serpiştirip üzerime atarken;
denizin üzerinde ne kadar yakamoz varsa topluyordum..
Allah'ım çok teşekkür ederim, altı ay beni çok mutlu ettiğin için..
Ve beni sevdiğini bildiğim için...herşeye rağmen...



İyi geceler...
Tüm hayat mücadelesi verenler, yorulanlar, gülümseyenler, uykusuz kalanlar, mutsuzlar, heyecanlılar,
hastalar, doktorlar, anneler, aşıklar, taksiciler, dolmuşçular, gece vardiyasında kahve içenler..
Her ne hissediyorsanız, yüreklerinizden ne geçiyorsa, herşey istediğiniz gibi olsun..
.......................................................................................
3.kitabımı bitirmek üzereyim, önümde bitirmem gereken tam 9 kitap daha var..şuan
'uçurtma avcısı' ellerimin arasında..bilen varsa; Emir evlendi, aradan yıllar geçti, yaşadığı amerikadan, doğduğu şehre; Rahim Han'ı belkide son kez görmeye gitti. Khaled Hosseini her zamanki gibi bir yerlerden insanın yarsına dokunmasını biliyor, dün gece 2.30 da 'baba' öldü diye yatağımda salya sümük ağlarken uyumuşum, buraya bi gülümseme ikonu koyardım ama na-şımarık moddayım, merkür gerilediği için mi bilmem pek bi hüzünbaz durumlardayım..
Çocukken, mübalaa etmek gibi olmasın 5-6 yaşlarında amcam boneym dinlerdi, teypten çıkan tınılar -vanteyt tıkıt derdi kulaklarıma, öyle almışım, babam sürekli yabancı artistlerin isimlerini, filmlerini anlatır, yetinmez siyah beyaz tv'de oturtur bana da izletir, anlamadığım yerleri sorduğumda büyük bir zevkle anlatırdı, o hep klasikleşmiş şarkıların kasetlerini getirirdi, kulak aşinalığı sonrasında sevgiye dönüştü, bu aralar sürekli yabancı müzikler dinliyorum, ama hep eski şarkılar..ve mükemmel sesler..
Bu gece sizlere bir kaç şarkının linkini vereceğim; bakalım dinleyenler sevecekmi, yorumlarınızı bekliyorum..

Ve kucak dolusu sevgi özü bırakıyorum, bir tohum tanesi mutsuzluğun önüne geçsin diye..
sevgiler..
canta libre- Piet Veerman dans etmelisiniz..
http://www.youtube.com/watch?v=1__ZX789Fgg&feature=related

comparsita :) Piet Veerman ve yine dans :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ag1GnH7GwQo

she- Rene Froger mükemmel bir ses, tipiyle alakasız olsada..
http://www.youtube.com/watch?v=TaUcTrvXvZ4

Ve bu linki dinlemeyin, lütfen izleyin, konser işte buna denir, eşlik etmelisiniz..
Huzurlarınızda karizmasına duruşuna sesine hayran olduğum mükemmel bir sanatçı geliyor
Engelbert Humperdinck :)
http://www.youtube.com/watch?v=Pacoth3XWDE&feature=related

Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Sizin yılınız olan 2011 ile ilgili tüm yaşadıklarınızı blog sayfanıza yansıtarak kayıt altına alın. Öyle bir zaman gelecek ki, bu yılın özlem ve hasretiyle yanıp tutuşacaksınız. Bunu ancak size zaman gösterecek. Herşey daha hafızanızda taze ve elinizde fotoğraflarınız da varsa biran önce bu güzel anılarınızı bloglayın derim.

    Cenab-ı Hakk'a kul olmanın idraki ve bilinci içerisinde hata ve kusurlarımızı itiraf ederek işlediğimiz günahların farkına vararak tövbe ve istiğfarda bulunmakla birlikte Allah'ın rahmetine nail olup günahlarımızdan kurtulacağımızı ümit ettiğimiz Berat Kandiliniz, hayırlı ve mübarek olsun. Ümmet-i Muhammed'in af mağfiretine vesile olsun inşallah!

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey, yorumunuz için teşekkür ederim sağ olun, öncelikle hayata dair olanları parça parça kayıt altında günlük gibi yazıyorum elimden geldiğince evet haklısınız hafızada olanı saklamak lazım, unutmamak için..
      gecikmeli olacak yorumlara cevap vermekte geç kaldım kusuruma bakmayın geçmiş olsa bile bende sizin kandilinizi kutluyorum ve Amin dilerim inşallah..saygılarımla..

      Sil
  2. Olsun canım 2009 da benim acı yılımdı saırım o yıl başıma bir tek taş düşmedi diyeceğim ama inanki taş bile düştü:)) şimdi gülüyorum ama o günleri yaşarken zordu ...
    sevgilerimle canım en güzel günler bizim olsun daha çilekli pasta sözün var bana unutma birde limonata:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) taş bile düştü haa :) olur kuğucum hayatta herşey karşımıza çıkabiliyor davetsizce..zor olanları yaşamak bir yana taşıyabilmek asıl mesele sende taşımışsın ya işte en güzeli bu kısmı..yürek böyle büyüyecek öyle ya..
      olgun yüreğinden öpüyorum, güzel anne :)
      çilekli pasta sözüm geçerli ne zaman istersen nasıl istersen :) bende bitterli ve kestaneli yiyeceğim karşılıklı limonatalarımızı içerken kulis yaparız değilmi ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar