bir istek...


doğum ve ölüm arasında geçen herşey hayatın ta kendisi...
tanıdıkça kimi zaman nefret ettiğimiz kimi zaman müthiş zevk aldığımız anlar..
çocukluğumdan bu yana hiç bir zaman hiç bir konu için hırslı olmadım, ama azimli oldum..
benimde şunum olsun demedim kimseyede imrenmedim ama öyle insanlar çıktıki karşıma;
değer yargıları ve yaşamlarıyla bana yol gösterici oldular, kendi kendimi bir ağaç gibi yontmayı öğrendim.


oldum demedim öğrenmeye devam ettim, ediyorum..belki defalarca tökezleyip düştüm,
belki değil evet gerçekten bir çok defa düştüm, kolum parçalandı dizim yırtıldı, ama en önemlisi
ruhum örselendikçe benliğim üzüldü, yoruldu, kaybettim, kaybettikçe düşündüm, düşündükçe
anlamaya, anladıkça ruhumu tanımaya başladım ve büyüyordum işte orada öylece..
fark ettimki; istediğim şey maddiyat değilmiş, ne gözüm oldu paraya ne bezim oldu eve arabaya..
o kendiliğinden geldi..acılar bir tesbih gibi çekildikçe değil, bir su damlası gibi sabrettikçe diniyormuş..
fakat hiç bir zaman yok olmuyormuş..ve biranda koca bir okyanus -buyrun mutluluk paketiniz geldi dediğinde şaşırıyorsunuz, sürprizler bir anda gelirken...

ilk kez büyük bir araştırmaya giriyorum..
temmuz ayında konusunu söylemek istemediğim bir yarışmaya itildim sevdiğim bir arkadaşım sayesinde..
yarışmalardan her daim uzak durup izlemeyi tercih ederken, -bu tam senlik ve gireceksin, amacın girmek değil, kazanmak olacak diyen arkadaşım şu an dünyanın öbür ucunda uyumakta..-yapamam dedim ama
linki gönderdi, tıkladım okudum çok fazla bilgimin olmadığı ama tarihten -bunları biliyorum dediklerimle
tamam o zaman durma çalışmaya başla dedi..
bu bir kompozisyon yazısı...yarışma nedenim kalemimi ve düşüncelerimi tarihle birleştirmek..
dedim ya hiç bir konu için iddialı olmadım, ama konunun içinde çok güzel ve çok anlamlı bir dolu hayat var..
bir hayat çok uzaklardan bir hayat bizlerden..oldukça endişeliyim hakkını veremem diye düşündüğüm için..
açıkçası; korkuyorum...
yazı yazmayı seviyorum evet..ama bu kendi çapımda kendimce..ama bir basamak yukarı çıkmayı tenezzül etmeyi tezahür edemedim..şimdi hırslarımla değil, arkadaşımın o çok isteği ile kendimce sırf manevi bir hayat için çiziktireceğim...
sizden isteğim tüm eleştrilerinizi benimle paylaşmanız..özellikle; bloğuma kimlerin yurt dışından her gün düzenli olarak girip okuduklarını ama isimlerini bilmediklerim, yurt içinden yine okuyupta yorum yapmayanların; YORUM yazmalarını rica ediyorum..
şu yazı şeklim tamamen ben olarak çıkan duygular..
temmuza kadar ne yazarsam yazayım, eksikliklerimi tamamlamanız ve dualarınızı benden esirgememeniz..
işte bu kadar...
gecelerin en iyisi sizlerle beraber olsun ;)

Yorumlar

  1. Hayırlısı olsun inşaALLAH arkadaşım...Dualarımdasın.. Başarırsın, kalemin kuvvetli senin, hoş bir anlatımın var, sıkmayan okunmaya değer, değerli yazıların var.Sevgiler selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sağol züleyhacım..
      dilerim, elimden geleni yapmaya çalışacağım
      hayırlı cumalar,sevgilerimle :)

      Sil
  2. Dularım seninle Gülçin'cim. Ve arkadaşın ne iyi etmiş. Okuduklarıma göre kalemin iyi, anlatım dilin, seçtiğin kelimeler... Yazmalısın arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah Gülşah'cım, çok çalışmam lazım bilgilerim çok eksik onlar olmazsa kalemde bir işe yaramıyorki, anlarsın beni..
      teşekkür ederim canım, öpüyorum, sevgilerimle..

      Sil
  3. Hayırlı olsun, bol talih diliyorum,yalnız benim kafam karıştı konusunu söylemek
    istememişsin ama yorum yazın demişsin, şimdi yazacakların ve bizim yorumlayacaklarımız bu konuyla ilgisiz konular mı olacak yoksa
    konuyu önce biz okurlara mı sunmak istiyorsun da ona mı yorum
    yazacağız? Her iki şekilde de konu her ne ise, bol bol talih..
    umarım kazanırsın..kolay gelsin, sevgiler

    not: şu terör saldırısı yüzünden kekikli, kremalı bilmem ne tarifi yapanları kendimce
    kınadığımdan kimseye yorum yazmıyorum ama senin madem özel bir durum
    özel bir isteğin var ben kendi adıma yapmaya çalışırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet lanetler yağdırdığımız terör :(
      bir gün tükenecek mi bilmiyorum, gencecik çocuklara çok yazık oluyor ona üzülüyoruz..
      ha konuyu paylaşmayacağım müjde ablacım son gün paylaşmayı düşünüyorum ve hatta yazımıda paylaşacağım sadece o zamana kadar yazılarımı hem edebi hem gramer hemde şekilsel olarak burada yayınladıklarımı eleştirmeniz beni çok mutlu eder, çünkü en azından nerelerde yanlış yapıyorum nasıl yol gütmem gerektiğini düşüneceğim çok da sevinirim yardımcı olursanız :)
      sevgilerimle ablacım öpüyorum seni..

      Sil
  4. Ben sana inanıyorum. Başaracaksın. Mademki karar verdin şans senin yanında olsun. Bugüne kadar yazdıklarını keyifle okudum. Akıcı bir dilin var. Haydi Gülçin top sende... :) Sevgiyle kal. U/mutlu kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşımş çok ısrar etti akrep dayı, bende elimden geleni yapmaya çalışacağım bakalım bakalım ne çıkaracağız :)
      çok teşekkür ederim o sen güzel düşündüğün için olabilir mi ;)
      sevgilerimle, izmire selamlar hayırlı cumalar..

      Sil
  5. AAA güzelmiş bu bebeğim hadi bakalım hayırlısı olsun bence eksiğin yok ki gayet güzel yazıyorsun...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim, yüreğin güzel görüyor ama eleştrilerini beklerim her zaman, öptümm :)

      Sil
  6. Be de senin başaracağına yürekten inananlardanım sevgili gülçinciğim..Yazıların hala benim panelimde görünmese de. Ben senin paneline gelip fırsat buldukça okumaya gayret ediyorum.. Ama geçen ilginç bir olay oldu.. Yazına yorum yaptım bir türlü gönderemedim..Sanırım teknik bir hata olabilir..Sana bir önerim var yazdığın yazıları facebookta neden paylaşmıyor musun? Oradan daha rahat takip edebilirim.. Canım sana yürekten başarılar diliyorum,sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Yaren'im inşallah..sen benim okuma listemde ve sayfamdada varsın senin okuma sayfanda görünmüyorsam bi defa daha ayarlara bakayım..
      yorumlarının hepsi geliyor Hanifeciğim, çok teşekkür ederim ince düşüncen için, facebooktada paylaşıyım tamam, sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar