mustafa kemal ve latife 4.bölüm


EMİR Mİ VERİYORSUNUZ'
- Günde kaç sigara içiyorsunuz?
- Otuz, kırk kadar.
- Bundan vazgeçmeniz gerekli. Genç kadın, kısa bir aradan sonra sordu: - Ne zaman hareket ediyoruz?
Paşa bir sandalye çekerek,
- Oturun!.. Kız oturdu.
Başkan bir sigara yaktı, Latife sordu:


- Bu kırkıncı sigara mı?
- Hayır küçükhanım, bugün bu ellinci sigara. Stresli bir gün geçirdim.
- Sigarayı yakmayınız.
- Affedersiniz ama tutkularımı ben yönlendiririm.
- Paşam sizin tutkularınız Türkiye'yi ilgilendirir.
- Küçükhanım bakıyorum benim tutkularımla içten ilgileniyorsunuz.
- Sigara ve içki ile ilgili olarak.
- Bana emir mi veriyorsunuz.
- Bir memleketi emri altında tutanlar, birilerinin dediklerini de dinlemelidir. - Sizin dediklerinizi mi?
- Şimdilik benim dediklerimi, hem ne var bunda? Gazi bardağı doldurmak istedi, fakat kadının kolları ona mani oldu.
- Ben içmiyorum sayın Başkan. Siz de içmeyiniz. Kızmayınız ama artık bu kadar yeter!..
- Küçükhanım siz benim gözümü korkutmak mı istiyorsunuz?
- Odalar hazır, emrinizi bekliyor!
- Söz veremem. Burada, kıtada kalmam lazım.

Yorumlar

  1. Latife hanımın azmine, karalılığına hayran kaldım:))

    YanıtlaSil
  2. eveet ama bir o kadarda inat :) bak daha neler olacak ablacım, fakat olumsuz yanı şu ki; bu yayınlarda olmasada okuduğum kitapta hırçınlığı, öfkesi ve tutumu oldukça fevri, aslında belki tarihe böyle geçmiş kimbilir belkide o kadarda abartıldığı gibi biriside değildi ama iç yüzünü bilemiyoruz tabi..

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güçlü genç bir kadın,hayran kalmamak mümkün değil...

    YanıtlaSil
  4. hırslı, güçlü, inat, küstah ve baskıcı ruhlu bir kadınmış belkide diğer yönlerini bilmiyoruz mutlaka naif bir yönüde vardır diye düşünüyorum canımcım..

    YanıtlaSil
  5. An interesting discussion is worth comment.

    I do think that you should write more on this subject matter, it
    may not be a taboo subject but typically people do not discuss such topics.
    To the next! Many thanks!!
    Also visit my web blog - http://nssdocs.xisp.net

    YanıtlaSil
  6. Thank you for your valuable comments, do not discuss the subject, perhaps, but I think that is a thought-provoking

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar