polis haftası..




üç yıl önce....

9 Nisan 2009 gecesi rüyamda kardeşimi gördüm...

Bizim eski mahallemizde boş bir tarla vardı, ve bütün o mahalle çocukları okula gide gele, top oynamaktan,koşturmaktan,evcilik oynamaktan o tarlayı adeta dümdüz etmiştik..Yıllarca boş kalan işte o tarla şimdi, çok lüks bir alış veriş merkezi olmuş..

Yinede aklımda boş tarla olarak kalmasını istiyorum..(yeni hali beni çok üzüyor)

İşte o boş tarlanın orta yerinde kocaman kahverengi bir at görüyorum, atın üstünde özel üniformalı ve kahverengi tüfeğiyle kardeşim...Nur gibi..nasıl güzel gülümsüyor..Bütün ailem etrafını sarmış ona bakıyoruz..

Kardeşim çok mutlu...

Sanki gösteriye hazırlanıyormuş gibi görünüyor, ve hepimiz onu alkışlıyoruz...

Biz alkışlarken, o gözlerini bize doğru çevirip diyorki mahçup ve tebessümlü bir vaziyette...

-Ama siz böyle yaparsanız ben, yapamamki (yani mahçup ediyorsunuz beni demek istiyor)

Uyanıyorum...Garip bir ruh hali içime sinmiş, bir yanım özlemimden bir yanım acımdan..konuşamıyorum..ama bir işaret olduğunu biliyorum..

Gördüğüm tüm rüyaların bende bir işaret anlamı var, çoğunlukla bütün rüyalarım bana ne hissettiriyorsa öylede çıkar..Kimseye kolay kolay rüyalarımı anlatmam..çünkü rüyayı en iyi gören kişi yorumlar..ve yine çünkü sana bir his bıraktırır ve 2.veya 3.kişiler veya rüya tabirleri yorumlayamazlar..

11 Nisan 2009

saat 11.30....

Eski İşyerindeyim..Ara bir cadde...

Gözlerim bilgisayarın başında, bilmediğim tuhaf bir duygu var...

Birden arkadaşım sesleniyor...

-aaaaa baksana...Atlı polisler geçit yapıyor..Gözlerim birden bire dönüp dışarıya bakıyor..10-15 atlı..tıpkı kardeşimin üstüne bindiği atın aynısı..hepsi kahverengi..hepsi kardeşimin giydiği üniformayı giymiş, ve ellerinde tüfekler...işte gözlerimin önünden birer birer geçit yapıyorlar..Önce donup kalıyorum..sonra ne yapacağımı şaşırıyorum..boğazıma bir düğüm gelmiş oturmuş...Kendimi dışarı atıp, onlar kaybolana kadar bakıyor....ağlıyorum...sessiz sessiz....

Diyorumki; kardeşim işte onların arasında..bundan adım gibi eminim..belki saçma gelebiliyor bazı insanlar için..ama ben ne mucizeler gördüm ve görüyorum bilemezssiniz..

Diyorki kardeşim bana; -Abla, ben onların içinde olacağım, ve sende bunu göreceksin..Ellerim titriyor..istemesemde gözlerimden inen yaşları durduramıyorum...Onu çok özlüyorum..çooooookkk hemde çooook özlüyorum...

Bu hafta Polis haftası.....

Allah'ım hepinizi esirgesin, hepinizi korusun...Ne zaman, nerede görsem her bir polise bakıyorum...İçim çok acıyor...aslında hemen her gün görüyorum...Yüreğim hepinizi çok seviyor, bu psikolojiyi üzerimden atamıyorum, sanki hepiniz benim kardeşimsiniz...

Polis haftanız kutlu olsun....

Yorumlar

  1. gülçincim ne diyebilirimki allah başka acı göstermesin sevdiklerinin acısıyla yaşamak çok zor olmalı ben böyle bir acı yaşamadım ne kadar seni anlıyorum desemde eksik kalır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN canım çok zor, kendi adıma kardeş acısına alışmaya çalışıyorsun ama o acı ölene değin hiç çıkmayacak onu anlıyorsun..
      Allah sevdiklerinden ayırmadığı gibi o acıyı da ne sana nede bir başkasına göstermesin dilerim, sevgilerimle..

      Sil
  2. Gülçin'ciğim bu rüyanı hatırladım ben..blogcudan..:(((evet rüya değil o basbayağı kardeşinle uzaktan iletişim kurmuşsun, yani o başka bir boyutta hayatına devam ediyor, o yüzden hiç üzülme:)benzer bir rüyayı ben de annemi kaybettikten kısa bir süre sonra görmüştüm..bir ara anlatırım..(belki blogcuda anlatmışımdır hatırlamıyorum şimdi)...gittikleri yeri o kadar merak ediyorum ki..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Müjde ablacım geçen yılki yazımı buraya taşıdım, farklı bir boyut olduğunu ikimizde biliyoruz..teyzeyle ilgili gördüğün rüyayı anlatmanı çok isterim, merak ettim..
      geçen bir yazının küçük bir cümlesi aklımda kaldı Allah ruhunu aldığı kullarını geçici olarak toprak altında tutarmış, sonra gerçek hayata geçermişiz, ama şu anda eminim, onlar çok güzel bir yerdeler..ruhları'nın huzsurlu olmalarını çok içten diliyorum, sevgilerimle..

      Sil
  3. Bazı şeyleri açık açık konuşamayız nedenini bilemiyorum , özledim seni çocukluğum şiirine yazdığın yorumda çok şeyler anlamıştım zaten. ama eminim o atlıların arasındaydı kardeşinde ,polis haftası kutlu olsun tüm polislerimize,canım çok özlediğini hissediyordur emin ol ... sevgilerimle kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. levhi mahfuz'da herşey yazılıymış sevgili kuğum..bazen oradan bir parça kullara verilirmiş, bu kimi zaman rüya kanalıyla kimi zaman 'ben bunu daha önce görmüştüm' diye düşünerek..
      şu anda kardeşimin benimle küs olduğunu biliyorum, neden olduğunu da biliyorum kuğum..
      Allah hem polislerimizi hemde askerlerimizi korusun inşallah, rahat uyumamızın tek ve en büyük nedenleri onlar..bende seni kocaman öpüyorum, sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar