daliyle buluşma


Ankara, cermodern'deyim..
adımlarımı atar atmaz bir rüyanın içine girmiş gibiyim..
dik ve asil duruşuyla dali karşımda :)



galuşkasına aşık bir adam ve böylesine  bir yeteneğin hayalinin ne olduğunu biliyor musunuz..ünlü bir aşçı olabilmek :) gala ile akşam yemeği bölümündeyim..o benim hayallerimdeki gibi çılgın bir adam, aşçı olamasa bile hayalini resimleriyle buluşturması muhteşem diye düşünüyorum..
sonra başka bir bölüme geçiyorum..ilahi komedya..şeytanı tasvir edişine bakıyorum gülümsüyorum bak sen şeytanda bir kadınmış derken;

 -peki ama neden demiyorum, günümüzde kadının şeytan olduğunu söyleyen bir çok erkek var bunu kabul eden bir çok kadın gibi, bende kabul ediyorum :) sonra bir ata sözü aklıma geliyor kimse alınmasın ben uydurmadım halk tabiri derler ki;- Allahım şeytanı yarattın yaratmaya da nevşehirliyi neden yarattın? :)) çok gülerim bu söze..onu da kabul ediyorum nevşehirlilerin akılları ticarete pek yatar da; şeytanlıkla alakasını bilmiyorum, geçiyorum sürrealizme; ve beatrice..

çizimlerindeki çılgınlığı her fırça darbesinde görmeye çalışıyorum, imzasına bakıyorum D harfinin büyüklüğü kendi içinde onun büyüklüğünün göstergesi diyorum..

cehennemi, yalancılığı, ikiyüzlülüğü çok net ve kendince oldukça zeki işlemiş, cennet ve cehennem çizimleri arasındaki farklara bakıyorum, hz. İsa'yı betimlerken inancını sezinliyorum..
Resimlerinde ruhuyla buluşabilmenin mutluluğu içindeyim, kendim için hafta içi bir günlüğüne özgürlüğümü dali için salıveriyorum..kara kalemimi özlediğimi hissediyorum ama şimdi vakti değil diyip istemesemde bu sergiye ve dali'ye veda ediyorum..inatçı keçi, gururlu ve deli, çılgın aşık aynı zamanda muhteşem ressamın eserleriyle bir araya gelmek, onu hissedebilmek, anlayabilmek ruhuma huzur veriyor..
gala'nın hikayesini bir sonraki sayfaya saklıyorum..

Yorumlar

  1. Çok şanslısın demek tanıştın Dali efsanesiyle:)) heyecanla bekliyorum gala yazısınıda ...
    güzel bir akşam dilerim öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. ya çok teşekkür ederim kuğum, galiba biraz şansım vardı, arada sırada bir şeyi çok istemenin karşılığını görmek beni mutlu ediyor, gala'yı hazırlıyorum şu anda :) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. bekliyorum bende sabırsızlıkla galayı :)

    YanıtlaSil
  4. Valla küçük dilimi yuttum, aşçı mı olmak istiyormuş!!AAaa hayret verici bir şey!!!Bu arada şeytan konusunda bir şey söylemek istiyorum şeytanın cinsiyeti varsa (gerçi meleklerin cinsiyeti olmaz diye biliyorum)ERKEKten başka olamaz..:)Nevşehirliler hakkında böyle bir söz mü varmış?İlk kez duyuyorum iyi ki Nevşehirli değilim:))))harika bilgiler ve resimler için eline sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. yaa evet aşçı olmayı çok istemiş ama hayat onun ressam olmasını istemiş, damak zevki ise bana daha çok et sevdiğini hissettirdi, çünkü çizimlerinde çoğunlukla et figürlerine rastladım..şeytanın ki o da bir melek ama kötü bir melek ve tüm meleklerin elbette cinsiyeti yok müjde ablacım ama dali şeytanı kadın cinsi olarak vurgulamış, ve evet böyle bir deyim vardır :) nevşehirliler alınmasın benden çıkma bir söz değildir ama duyduğum zamanda gülümsüyorum, kadın ırkının şu zamanda maalesef feministlikten uzak kalarak ve mantığım ölçüsünde şeytana papuç giydirecek kadar kurnaz olduğunu düşünüyorum..teşekkür ederim, sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  6. vayyy be gala'ya bak sen ne kadınmış...onca yazıdan bana geçen şeye bak hasetlik:)))

    YanıtlaSil
  7. I have been browsing online more than three hours today,
    yet I never found any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

    Here is my homepage - utnyttja (http://Sc.Servetarslan.com/index.php?do=/blog/13832/amazing-challenges-you-039-ll-be-able-to-perform-by-working-with-cash-for-g)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar